Rozaliya De' Amor

Kalau ikut kan hati nak jer aku Buat posting seringkas cam En Wan
Letak Gambar Secalit pastu boh Tajuk Bikin Gempak
Tapi mengenangkan PEmbaca Memerlukan Bahan berkualiti.. aku sediakan ayat ayat yg berilmu euceh.. 
alasan cam aram..
antaranya pembaca setia saya yg perlu membayar RM25 semata2 untuk menjengah Blog setinggan ini



Ni lah Awek Rozaliya yg pada 18Oct2010 itu memenuhi setiap suratkhabar muka depan dengan Wajah Bertudung serba Pink,................................
saya cuba mencari maklumat berkenaan dirinya yg berumur 20tahun, di blog  Kuba Dan En Wan malah ke melaka menjengah Apek, tapi tidak ketemu wajahnya.  Cuba juga carian di facebook,tapi hampa, Twitter aku haram takder.. mungkin sbb aku tipu yg kata aku cari dia hahahah anyways.. ada sekali tu saya di Bukit Bintang itu, sekilas rasa saya ada lalu dan ternampak juga 2-3 awek yg serba Cun dan Putih melepak memenuhi spesifikasi untuk dicas sebagai Rozaliya,(tapi seperti kata En wan.. ada masalah:En Wan dan Pandangan Terganggu )tapi apakan daya sbb penaakulan saya hanya berpandukan gambar pertama dirinya yg bertudung, tapi ketika ditemui dengan rambut terlipat di sanggul dan Topi, kecekapan saya sebagai Penyiasat persendirian amat teruji....terhad. Lalu saya cas, dan pendapat saya.. dikala saya berjalan itu, saya pasti telah melintasi Cik.. di ulangi Cik Rozaliya di BB Plaza.. adapon tujuan asal saya bukan mencarinya tapi cuma satu, menyiasat tentang Laptop dan PSP hahahahahhahahah

Sekian lah dulu, Tak payah klik gambar tu.. memang tujuan saya tak bagi besar, hahaha kalau korang search pon tu je la gambar yg ada ...ehsan surat khabar... sapa yg ada facebook dia ,.. tlg maklum pada en....RM25 hahahaha,

P/s Jgn Bagitau En wan, nanti dia lupa pasal blog dia,asik facebook jer

6 comments:

apek said...

cilakak! kendekut taik idung betul la... hahahahaha

aku klik 7 kalik kau tahu tak???

serius.. budak ni memang menambat hati naluri aku... mcm ada kemistri plak bila tgk gambar tu... hahaha..

Unknown said...

klu xde modal nak maki org mmg aku mls nk update blog

Chan Ses said...

apek, kalau aku buatkan facebook dia pas tu linkkan ke blog aku, aku hitz supaya org boleh buat ucapan pada dia.. maunya blog aku meletop ngalahkan en kuba.

p/s perghhhhhhhhhhhhhhhhh

Khairi Mohd said...

woi baik bubuh gambar sama besar ngn gambar aku kat sebelah komen ni ha hahah.

apek said...

ha'ah.. pastu dia saman ko setengah juta.. baru terguling-guling ko berkerja kat kedai serbaneka untuk cari duit extra

MatBURN said...

silakak... terasa gua kat ayat sebelum lu "hahahaha" last tu

thehe