Apa Ada Dlm Blog

Nampak nya aku dah Jadi Macam En Wan,
Tak perlu tulis panjang, Boh Je Gambar Yg Tidak sepatutnya, Tapi Korang Usah lama

aku Kena jadi Macam En Genik Letak sesuatu yag Orang Benci

Atau aku Kena Tulis Cam Kuba Pepanjang...
Tetapi Tak seorang pon paham

La Apa ke yg aku kena letak lam Blog Setinggan ini.
Aku memilih untuk jadi ,Aku sendiri..
Dengan itu saya akan garapkan keseluruhan Ciri Ciri sannin di atas, bagi mengatasi mereka..
Terimalah......


APA ADA DLM BLOG,
sebuah satira ringan dan pendek-Karya Chan

Semestinya yang dicari dalam blog ialah sesuatu yg menghidupkan suasana. tak kira la marah ke, suka ke sayang ker. jika Apek terperangkap dengan Rozaliya begitu juga Blog Org Lain. En Genik saya suka cari Bahasa Kesat Beliau dalam Bahasa Penjajah. 

Korang tahu tak konsep ni dtg dari mana, dari salah satu majalah Gila Gila dan Di warisi Majalah Ujang.. seblum meraka berubah menjadi Bosan......

Fax tol... aku ingat nak tulis pendek, Ok lah... Direct to da point, terdapat lawak yg kita rasa betul2 lawak tapi org lain tak dapat pahami. Dulu dulu masa Ujang TOP. Ada makluk asing yg baca Ujang Cam Buku Teks Sejarah. Tapi untuk Makhluk yg Hebat seperti Shinobi setiap helai Buku Ujang tu,ada lawaknya. Setiap mukasurat
(La'ni Majalah Gempak,ke apa ker..aku pon tak gelak samapai Ke m/s akhir)

Akhir Kata ,Untuk tahu apa yg aku maksudkan ni, aku bagi 2 gambar ni.. usha dan kaji. peh tu post komen korang kita lihat sama sama...

xara said...
pergh.. gambo dalam gondola tu ala-ala gambo bebudak dalam facebook / myspace. bezanya tak buat mulut ala-ala ikan tu je.. ekeke
And then what the meaning of the post, what the hei yang dia mention
 Ok, disclaimer.. tanya en Genik nya noted disclaimer.....
 The Blog:Kuba Kyubi
 The Post:Algeria a non Awek Algeria Picture

No Disclaimer...

P/s KUba say thank to ur follower post that lighten up a lil bit of En GEnik day when he realies taht Monday Blues Get Hit 3 Times hahahahha

12 comments:

Unknown said...

orang kata kalau ko blogging utk tarik audiens maknanya ko tidak lagi menjadi diri ko yang sebenar.

motif blog aku cuma nak lepaskn geram, aku x kisah pn ngn follower ke nuffnang income ke tak janji aku le maki hamun/sindir org janji hati aku puas

renung2kan dan selamat beramal

Chan Ses said...

Aku bukan sindir ko la en wan.. aku soh ko tafsirkan lawak yg aku bulatkan pada post kat tempat kuba tu.....

Kita tgk tafsiran memasing, untuk klasifikasikan kita kategori apa.
SLOW
Slow Rock
ROCK
atau BALADA

apek said...

hahahaha..

lantak arr.. buat jer apapun asalkan kau gembira.. kalau gembira nak jadi seperti artis.. jadi jelah.. apa salahnya?? bukan kena bayar.... Kalau nak jadi ustaz.. alhamdulillah... syukur

MatBURN said...

as we grow older... our sense of humor will fucking decrease if we live our life so fucking serious and close to stereotype shite.

Stereo shite life :
1- bangun pagi
2- pegi kerja
3- balik kerja
4- malam berusaha utk tambah zuriat
5- tido
6- kembali ke nombor 1 dan ulang semuanya sampai mati

gua mahu lari dari semua tu kecuali nombor 4... tapi gua kena buat semua tu kecuali nombor 4

blog gua dah lost dia punya tujuan... macam hidup gua juga yang dah astray from it's purpose and sense.

dengan ini mari lah kita tengok kariah masjid dan surau sembelih lembu masa raya haji nanti.

Unknown said...

chan mali chan: aku x ckp ko perli aku, aku bg nasihat buat blog ni ikut suke ko je la. jgn ikut kuba. dia mmg nak cari mkn ngn blog hahaha

apek said...

mat burn, aku sotong ko punya circle of life. Kalau bujang boleh la jadi tabligh.. ubah sikit..

Chan Ses said...

haha paranoid,..
eh encek wan,napa jawapan en wan cam bercinta.. wargahahhahahahahahahhahahahah

saya menjangka encek wan lebih kepada en genik ahhahahaha

apek,jgn arap aku nak boh gambar rozaliya hahahaha

P/s WOI pos aku ni pasal lawak Posting makhluk kat blog kuba tu. AKu nya posting ni susah sgt ker, napa semua org nak jadi THINKER nih hahahah

P/S lagi Rujuki gambar yg wa circle dgn POSTINg circle tu

MatBURN said...

silakak..

lain kali bagi disclaimer awal-awal

hahahahaha

Anonymous said...

Hey i am suuper boy

Unknown said...

cm haram tulisan cm org politik mana aku nk paham hahaharamm

MatBURN said...

waahhh.. chan dah ada secret admirer siot..

ChanSes said...

mana matburn,apsal aku tak nampak apa apa...? siotan kedamaian tol