KL International Motor Show 2010

Salam Seme,
senayan lepaih, aku ikut la kawan aku yg langsung tak best pegi tgk motorshow,...
hampeh pnyer member bleh dia skip Tumblur yg En GEnik Mention..Genik Tumbler
Aku menyesal pegi ngan member selenge. Aku better pilih pegi dgn
En Wan, Apek,Burn atau Kuba.... Damit toll

Okes sebelum pergi jauh
aku park HONDA EX aku kat tepi stesen bas En wan Balik Kg
belum baryar RM15 aku dah dpt gambaran Motor show nih....
masih ada kalau korang nak tgk, kat tempat park tengah















Bila dah bayor, Masuk jer, aku soh kawan sengal tu amik gambo,
Gambo Apa Gambo model keta la
Okes yg baju kemeja belang tu,sudah tentunya aku
Pilihan aku.. Yg Nissan pnyer model, Sebab sejuk mata memandang
Model keta prototaip bEzza Perodua pon mengancam
Model Proton Berpakian Seragam lagaknya..mmmmmmmmm


Sekian melaporkan

4 comments:

MatBURN said...

nasib baik member kau skip tumbler tu bhai. kalau tak gerenti kau rasa macam nak bakar je tumbler tu

Kuba said...

ah rugi aku tak masuk. aku tak kisah motor tu semua. hehehe.

Unknown said...

wahh eleh aku tgk 'kete²' tuh. sok aku pegi haha

apek said...

aku cop kereta yang baju putih bawah belah kanan tu...