5 Second Interval

Untuk kali ini aku akan menyingkap gath semalam,
sori atas sebab yg tak dpat nak dielakkan aku tak boleh nak upload gambar,

sebelum kemengarutan aku cuma nak pasti korang tahu akan tajuk diatas,
dalam siri pain menyerang konoha, hikmat Terhebatnya masih mempunya kekuranga iaitu
Ruang Masa antara serangan. Kalau korang tak paham benda ni, jgn dok nyampuk
 pasal naruto kalau org lain tgh sembang

Untuk sekian kalinya diantara Shinobi yg hadir semalam, akan terasa kekalutan mengawal
5 Second Interval...

baru lah tahu, En Kuba dan En Ikan dari Kg Api mampu menangani masalah ini..

dan mereka yg aku bertemu semalam tidak mampu.... hehhehehe

5 comments:

Khairi Mohd said...

aku tak berapa nak faham ketidak fahaman aku ni. aku tak faham apakah aku tak faham sebab aku tak pandai nahu, atau aku tak faham sebab aku tak masuk kelas sastera.

aku tak faham kenapa aku tak faham. kau faham tak can?

apakah kau tiba 5 saat selepas aku blah. jika begitu, bermakna jodoh kita selisih 300milisaat.

Chan+ses said...

bebudak yg hadir bersembang dengan kehilangan setiap sambungan sembangan mengalami ruang senyap, ini tidak berlaku jika inya disembang kan dengan en kuba yg akan terjah setiap ada gaps antara persembangan, dan jutsu en ikan yg akan bercerita tanpa noktah. disini baru lah diakui kehebatan kamu berdua sebagai shinobi

Unknown said...

klu tgh sembang pastu tetiba diam tu org kata malaikat lalu. bapak haram aku x paham ko cakap apa walaupun aku ada kt sana dp kol 12.30-3.45pm hahaa

MatBURN said...

naruto episode berapa ratus ni?

Kimie said...

Ini episod yang Naruto dah jadi bapak budak ker? alahai nak sedut crita naruto nih dah jauh bangat lar..

PSPGO. en Matburn, aku klik belog dan mesej kuar "Not Available"..takziah