Mencari Abg SY

Salam,
lama sudah hamba bertapa,
Fenomena terkini Abg SY melanda hampir 2 minggu nampaknya,
Sehingga menjadi begitu positif menenggelamkan
siri lari berganti ganti ke Siam(Thailand), bergu ke Lombok dan sebagainya

Bukan nak menambah garam dan gula pada fenomena,
Cuma belum masanya Abg SY duduk bersama saya untuk bercerita bersama.

bukan gimik, cuma mahu menyampaikan satu pelengkap sebuah koleksi lagenda,sepertimana yang telah diwartakan
Sepanjang pembelajaran saya dari tadika, dari zaman filem Ali Setan dan Unibersiti yang dilakuni mereka. Dan pelakon twilight,En Jusuh yg melakoni remade of Lagenda Jusuh Setan oleh Razak Khalid.....hahahahahah

Yang ingin saya maksudkan disini ialah akan lagenda dahulu ketika,bahawasanya Awek Uitm sebagai awek terhebat di Malaya layaknya. Dan tak boleh tidak, Abg SY telah berjaya melengkapkan Koleksinya dengan tahap tertinggi spesifikasi yg menjadi Lagenda ini.

dan ingin saya kongsikan disini, jika tidak kerana itu mungkin Abg SY yg duduk bersembang bersmaa saya dikerusi sebelah. Dan saya bersyukur kerana ada satu persamaan saya dan Abg SY.

Selamat dtg ke:

UiTM

2 comments:

MatBURN bukan SY said...

tak paham

Chan+Ses said...

takpa, belum mula 1, gerak pelan pelan hahahaha