He's Just Not That Into You

by clicking, u might hoping that there something juicy to read here...
Dream on...............

Hehe being a kindergarden tranfer student. i always end up away in a trip that leave me boring at night while stare-ring rite into Astro chanel, the hell with it new charge fee... i just need to finish this post hahahha.

Remember when is only TV1, TV2 and TV3...,
sometime i come across some nice Lovely Love Story movie*, and it hard enough to get the title because we just stumble to the movie while changer between those three channel because of the 'Iklan'. And we just trying so hard to find the Suratkhabar semalam, dan terus ke INTISARI rancangan mendapatkan tajuk Cerita TV semalam, just to ask someone u like, "Tengok tak Cerita semalam?". Di satu zaman dikalan Rancangan Pi Mai Pi Mai Tang Tu begitu di tunggu i, dan dikala Cerita siri "Mad About You.. bla bla bla..watevaaaaaaaa
Examples* : You've Got Mail (1998)

Kejadah plak aku nak tulih tadi,oh ya lupa plak,Citer ni aku tertgk halfway,so since Astro ni kerjanay mengulang jer,so aku capture untuk tgk , tgh, pas tu awal, pastu aku combinekan lebih kurang utk tgk citer ni...He's Just Not That Into You.

Seperti biasa citer ni takder.... moral yg bleh kita amik,sebab ianya versi Cinta. Tgk jer la lebih kurang.

Seperti biasa, Citer cinta mesti ada awek.. ni hah senarai awek lam filem ni, mengikut susunan pilihan kegemaran gua,
Ginnifer Goodwin
Drew Barrymore
Scarlett Johansson
Jennifer Aniston
Jennifer Connelly


Pernah tak sekali, Anda Mundar Mandir kedepan kebelakang,
begitu obses melihat Telefon selama beberapa hari,
Hanya nak Pastikan ianya Berdering, Atau SMS. dan sesaja Cek kot2 line hilang
(Once... semasa Telefon Rumah dan Telefon Publik lebih berkuasa dari Henset)

Quote:..
"Maybe HE Lost My Number..?"
"or He Out of town"
"Or Got Hit By A Cabs..?"

"Or Maybe He Not Interesting in seeing You Again"

..." And now you just have to go around checking all these different portals
just to get rejected by seven different technologies.
It's exhausting...."

 

.."You may be the best friend I've ever had...."....

.."...You are *my* exception..."

Layan Ini Lori Trelar

Noted, Citer ni tahun 2009, ada sentuhan IT, pasal BB, pasal email,Myspace dan lenlain, cukup untuk menyentuh jalan cerita,ingat tak pasal citer cam You Got Mail, masa tu email berkempang pesat.. PErghkalau gua bikin ini flem, gua amik sentuhan Mirc, Email Hotmail, dan Netscape Navigator.. perghhhh

OK sebelum aku terus melalut,apa kata korang carik dan layan citer ni dikala dah takder aktiviti nak buat, apa yg pasti aku cam boleh buat assumption cerita Movie "SEPI" ada cedokan dari idea cerita pasal cinta yg melibatkan ramai couple ni.

Jika Aku jadi Pengarah untuk Cerita nih..He's Just Not That Into You. Versi melayu.. Aku akan Amik, Lisa Surihatiku, Ana Raffali,Juliana Evans, lagi 2 Orang awek tu Hantam la Neeolofa ke apa ker hahahha

Untuk Hero aku amik En Bewok dan En Burn hahhahahaha.
Aku kawtim diorang guna quote ni....."You may be the best friend I've ever had...."....
kan korang musti setuju pnyer eik.. tidak lupa Trey hahahhaha

Semasa zaman siri cier friend Jenifer Aniston, mungkin heroin pilihan gua, dan keseksian Scarlet Johanson bersama suara seksinya memenuhi awek angan gua. namun begitu ntah macamana ciri ciri senyuman Ginnfer Goodwin memenuhi zaaman lagenda gua. begitu juga Drew hehehehe.

(Sebelum aku layang citer di HBO ni, aku ada gak terlayang satu citer best..tajuk lebih kurang She Out Of Your League, pasal marking markah 10 ...)

P/s Moral.. mmm ha kejadah apa aku posting pepanjang tetengahmalam buta ni, jawapannya=Aku dah ada Streamyx(Dikala Org sudah pon mengunakan UNIFI, gila naif haha)

sometime Along This Way Of Lagend,once,i have list of Lovely Love Story..bu i lost it along the way, maybe in return to sender Love Letter or bean burn along the way hahhaha

2 comments:

MatBURN said...

amik UNIFI rugi bhai
stay aje guna streamyx
tapi sekarang ni dial up mungkin akan berkembang semula.

Me Myself n Someone Like Me said...

gua stay simex lah.. mana mampu unifi, ko donload citer ni eik bro, masa tgh2 boring dah takder menda nak buat(dah abih filem razak mohaideen yg ko layan,sementara tunggu dia buat flem baru hahahaaa), boleh gak layan flem cadangan aku ni bro.. seni tu bro.......