Terima Kasih Geng

Terima kasih en Genik kerana tolongi saya dlm pemuliharaan
Blog setinggan ini . Banyak beno yg disumbatnya dlm otak aku
aku kena catch satu satu


Aku mintak tolong kat En Bewok, dia masih mengelilingi awek dan kerja2 nya'
.. aku bagi Data, Penjelasan pon mungkin tak seberapa.


Aku dah settlekan beberapa perkara dalam semalam.
termasuk lah Pemuliharaan Pembinaan dirumah. harap by next week seme siap.


Tetiba Bos terkejut lalu suruh aku melangsaikan satu tugasan- Ada x ada jer


KERAHAN TENAGA

p/s Geng Bas Sekolah ini di ketuai oleh En Genik....Mungkinkan Apek dan Kuba menganggotainya

3 comments:

Khairi Mohd said...

Anggota bas sekolah? Aku anggota tren komuter sekarang. Woi kau kesah ke woi hhahaha. gile chan buat blog. mesti barai gelak kat ofis nanti.

by de wei,

aku konfius dengan tema atau moto atau slogan blog ini. kalau matburn ngn f1 ngn dvd nya, kalau bewok ngn janda2 nya dan hosmet2 nya dan sembetli puaka nya.

kau nak wat tag line apa wei aku tak faham apa itu siapa aku siapa kamu. dia mcm ayat tak cukup object dengan subjek je. kalau ada soalan kena ada jawapan.

chan. mariam tu wujud dowh.

Me Myself n Someone Like Me said...

hahah aku dah agak ko mesti terperangkap,
sebab ko rasa ko dah banyak menulis,
dicelah2 salah ejaan ku ada terselirat
(bukan tersirat).
ayat yang perlu dibaca lebih dari sekali.
yg mungkin akan menyakitkan hati makhluk pembaca. lalu memilih untuk berlegar atau beredar

P/s Tag line tu aku lupa kat mana,
cuma notasi aku ada menulis "Siap Kah Aku"..
membawa maksud menatang ni dah siap,
atau aku sudahkah bersiap sedia

PaddockBox said...

gilaan seyy

haha

selamat datang ke dunia serba kejam alam blogsphere